Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın ile CHP Orhangazi İlçe Başkanı Berna İl arasında sosyal medya üzerinden videolu "çöp" polemiği yaşandı. Gece saatlerinde şehir merkezindeki çöp görüntülerini paylaşan Berna İl'in açıklamalarına Başkan Aydın yine videolu bir açıklamayla yanıt verdi.
Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 10:17
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 10:18
Kaynak:
Bursada Bugün
CHP İlçe Başkanı Berna İl, sosyal medya hesabından paylaştığı videoda Orhangazi şehir merkezindeki çöp görüntülerine tepki gösterdi. Gece saatlerinde çekilen videoda konuşan İl, "Orhangazi'nin göbeğindeyiz. Burası Orhangazi'nin tam merkezi, meydanı. Kollarımı neden sıvıyorum biliyor musunuz? Sizin 52 milyona yaptıramadığınız işi yapmaya hazırlanıyorum" ifadelerini kullandı.
Belediyenin temizlik çalışmalarını eleştiren Berna İl, "Eğer bayrama kadar yönetim anlayışınız gibi pis olan bu yerleri temizlemezseniz ben ekibim ve Orhangazili vatandaşlarımızla birlikte bu çöpleri toplayıp belediyenin önüne geliriz. Yapamıyorsanız bırakın gidin" dedi.
Berna İl'in paylaşımına Bekir Aydın da sosyal medya üzerinden yayımladığı video ile yanıt verdi. Açıklamasında, videoyu izledikten sonra açıklama yapma gereği duyduğunu belirten Başkan Aydın, kullanılan üslubun kendilerini üzdüğünü söyledi.
Aydın açıklamasında, "Özellikle temizlik işlerinde çalışan kardeşlerimizi kastederek söylenen sözler bizi son derece üzmüştür. Gün boyunca Orhangazi'yi temizlemeye çalışan çalışanlarımızın aldığı maaş analarının ak sütü gibi helaldir" ifadelerini kullandı.
Berna İl'in "52 milyon" sözlerine de değinen Aydın, "Sanırım ilçe başkanımız 52 milyonun ne anlama geldiğini bilmiyor. 52 bin TL'yi kastediyorsa, mesailerle birlikte çalışanlarımız dönem dönem bu maaşı alıyor" dedi.
CHP'li belediyeleri de eleştiren Başkan Aydın, "Birçok belediyelerinde maaşlar günü gününe yatmıyor. Allah'a şükür bizim belediyemizde maaşlar zamanında ödeniyor" diye konuştu.
Temizlik konusundaki eleştirilere ilişkin de değerlendirmede bulunan Başkan Aydın, "Eğer bu konuda bir hassasiyetiniz varsa İzmir'de yaşayan vatandaşlarımız bu konuda çok mağdur. Bu yeteneğinizi orada değerlendirirseniz daha güzel olur" ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da başkanlar arasında çöp polemiği!
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın ile CHP Orhangazi İlçe Başkanı Berna İl arasında sosyal medya üzerinden videolu "çöp" polemiği yaşandı. Gece saatlerinde şehir merkezindeki çöp görüntülerini paylaşan Berna İl'in açıklamalarına Başkan Aydın yine videolu bir açıklamayla yanıt verdi.
CHP İlçe Başkanı Berna İl, sosyal medya hesabından paylaştığı videoda Orhangazi şehir merkezindeki çöp görüntülerine tepki gösterdi. Gece saatlerinde çekilen videoda konuşan İl, "Orhangazi'nin göbeğindeyiz. Burası Orhangazi'nin tam merkezi, meydanı. Kollarımı neden sıvıyorum biliyor musunuz? Sizin 52 milyona yaptıramadığınız işi yapmaya hazırlanıyorum" ifadelerini kullandı.
Belediyenin temizlik çalışmalarını eleştiren Berna İl, "Eğer bayrama kadar yönetim anlayışınız gibi pis olan bu yerleri temizlemezseniz ben ekibim ve Orhangazili vatandaşlarımızla birlikte bu çöpleri toplayıp belediyenin önüne geliriz. Yapamıyorsanız bırakın gidin" dedi.
Berna İl'in paylaşımına Bekir Aydın da sosyal medya üzerinden yayımladığı video ile yanıt verdi. Açıklamasında, videoyu izledikten sonra açıklama yapma gereği duyduğunu belirten Başkan Aydın, kullanılan üslubun kendilerini üzdüğünü söyledi.
Aydın açıklamasında, "Özellikle temizlik işlerinde çalışan kardeşlerimizi kastederek söylenen sözler bizi son derece üzmüştür. Gün boyunca Orhangazi'yi temizlemeye çalışan çalışanlarımızın aldığı maaş analarının ak sütü gibi helaldir" ifadelerini kullandı.
Berna İl'in "52 milyon" sözlerine de değinen Aydın, "Sanırım ilçe başkanımız 52 milyonun ne anlama geldiğini bilmiyor. 52 bin TL'yi kastediyorsa, mesailerle birlikte çalışanlarımız dönem dönem bu maaşı alıyor" dedi.
CHP'li belediyeleri de eleştiren Başkan Aydın, "Birçok belediyelerinde maaşlar günü gününe yatmıyor. Allah'a şükür bizim belediyemizde maaşlar zamanında ödeniyor" diye konuştu.
Temizlik konusundaki eleştirilere ilişkin de değerlendirmede bulunan Başkan Aydın, "Eğer bu konuda bir hassasiyetiniz varsa İzmir'de yaşayan vatandaşlarımız bu konuda çok mağdur. Bu yeteneğinizi orada değerlendirirseniz daha güzel olur" ifadelerini kullandı.
Kaynak: Bursada Bugün
Nihat Yeşiltaş; Parti binasını terk etmeyeceğiz...
Bursa ormanlarında havai hat sistemiyle çevreci ve verimli üretim
Bursa semalarında görsel şölen: Gören telefona sarıldı!
Bursa'da dere kenarında cansız bedeni bulunmuştu! Şahsın kimliği belli oldu...
Nadır deresinin kalan kısmı için bariyer çalışmaları başladı!
Parkta oturan gruba silahlı saldırı düzenlendi! Çok sayıda yaralı var...
Bursa'da korkunç olay! Sosyal medyada başlayan tartışma ölümle bitti
Piyasaların merakla beklediği haber geldi! FED faiz kararını açıkladı...
Bursa'da hafriyat kamyonu refüje girdi! Trafik felç oldu...
Bursa'da definecilerin kazdığı çukura inek düştü!
Bursa'nın küçük Venedik'i Gölyazı çözüm bekliyor!
Bursa semalarında korku dolu anlar! Gökyüzü bir anda dumanla kaplandı...
Bursa'nın da arasında olduğu 14 ilde dev operasyon: 175 milyonluk siber vurgun çökertildi
Bursa dahil 54 ilde 'tetikçi ve suç örgütü övücü' paylaşımlara operasyon: Çok sayıda gözaltı var...
Bursa'da Nihat Yeşiltaş'ın yerine gelen isim belli oldu!