Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 21:00
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 21:02
Kaynak:
Ensonhaber
Üst üste görüşmeler...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yoğun bir diplomasi trafiği yürütüyor.
Geçtiğimiz saatlerde İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüşen Erdoğan, bu telefonlaşmadan kısa bir süre sonra ikinci bir görüşme daha gerçekleştirdi.
PAKİSTAN BAŞBAKANI İLE GÖRÜŞTÜ
İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefonda görüştü.
Liderler, Türkiye-Pakistan ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
İRAN İLE ABD ARASINDAKİ SAĞLANMAK İSTENEN BARIŞ KONUŞULDU
Cumhurbaşkanı görüşmede, Türkiye ile Pakistan ilişkilerini her alanda daha ileri taşımak için adım atmayı sürdüreceklerini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Pakistan’ın kardeş ülkeler ile birlikte bölgedeki çatışma sürecini sona erdirmek, barış ve istikrarı tesis etmek için çaba sarf ettiğini, ara buluculuk gayretlerinin değerli olduğunu, müzakerelerin müspet sonuçlanmasını temenni ettiklerini belirtti.
KURBAN BAYRAMI'NI TEBRİK ETTİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Pakistan Başbakanı Şerif’in ve kardeş Pakistan halkının Kurban Bayramını da tebrik etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Üst üste görüşmeler...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yoğun bir diplomasi trafiği yürütüyor.
Geçtiğimiz saatlerde İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüşen Erdoğan, bu telefonlaşmadan kısa bir süre sonra ikinci bir görüşme daha gerçekleştirdi.
PAKİSTAN BAŞBAKANI İLE GÖRÜŞTÜ
İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefonda görüştü.
Liderler, Türkiye-Pakistan ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
İRAN İLE ABD ARASINDAKİ SAĞLANMAK İSTENEN BARIŞ KONUŞULDU
Cumhurbaşkanı görüşmede, Türkiye ile Pakistan ilişkilerini her alanda daha ileri taşımak için adım atmayı sürdüreceklerini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Pakistan’ın kardeş ülkeler ile birlikte bölgedeki çatışma sürecini sona erdirmek, barış ve istikrarı tesis etmek için çaba sarf ettiğini, ara buluculuk gayretlerinin değerli olduğunu, müzakerelerin müspet sonuçlanmasını temenni ettiklerini belirtti.
KURBAN BAYRAMI'NI TEBRİK ETTİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Pakistan Başbakanı Şerif’in ve kardeş Pakistan halkının Kurban Bayramını da tebrik etti.
Kaynak: Ensonhaber
İran ile anlaşan Trump'tan Cumhurbaşkanı Erdoğan övgüsü: "Gerçekten harikaydı"
2026 Dünya Kupası resmen başladı
Kütahya'da feci kaza! Ölü ve yaralı var...
Evinin önündeki tahliye kanalına düşen çocuktan kahreden haber
Başkentte dev spor yatırımı tamamlanma aşamasında: Ankara'nın yeni stadyumu görücüye çıkıyor
Avrupa borsaları günü yükselişle tamamladı
Başkan Vekili Biba’dan toplu sözleşme açıklaması
Özel okul sahibinden idari işler müdürüne silahlı saldırı!
AYM'den '128 Milyar dolar' kararı: Berat Albayrak'a ödenen tazminat haklı bulundu
Serhou Guirassy cephesinden Fenerbahçe açıklaması!
Semih Kılıçsoy, Cagliari'ye veda etti
Hürmüz'den son 2 günde sadece 2 gemi geçti
Real Madrid, Jose Mourinho'yu resmen açıkladı
Özgür Özel'in eski şoförü Cem Yüzer tutuklandı
Bursa'da kaçak tütün operasyonu!