Aziz Yıldırım anlattı: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 10 milyon dolar nakit istedim
Aziz Yıldırım anlattı: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 10 milyon dolar nakit istedim
UEFA bildirimi için kaynak bulmakta zorlandıkları bir dönemde Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan 10 milyon dolar nakit destek istediğini söyleyen Aziz Yıldırım, Erdoğan'ın hiç düşünmeden parayı verdiğini ifade etti.
Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 19:22
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 19:23
Kaynak:
Ensonhaber
Fenerbahçe'de başkanlık yarışı...
Fenerbahçe’de gözler 6-7 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek seçimli olağanüstü genel kurula çevrildi.
Genel kurul süreci yaklaşırken başkan adayları, katıldıkları programlarda projelerini ve hedeflerini kamuoyuyla paylaşmayı sürdürüyor.
Bu kapsamda sarı-lacivertli kulübün başkan adaylarından Aziz Yıldırım, Sports Digitale YouTube kanalına konuk oldu.
Burada önemli açıklamalarda bulunan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile olan bir anısını anlattı.
"GEÇMİŞTE DEVLETLE ARAMIZ ÇOK İYİYDİ"
Eskiden devletle aralarının iyi olduğunu ifade eden Yıldırım, "Bizim de geçmişte devletle aramız çok iyiydi. Kapalı salonu yaptık.
Orada imar çok azdı, imarı arttırdılar, yaptılar yani. Tamam mı? Topuk Yaylası’nda da aynı şekilde yardım ettiler, destek oldular" dedi.
"CUMHURBAŞKANI'NDAN 10 MİLYON DOLAR İSTEDİM, DÜŞÜNMEDEN VERDİ"
Fenerbahçe’nin UEFA’ya yapacağı bildirimde denkleştirme sorunu yaşadığı bir dönem olduğunu ifade eden Yıldırım, "Gittim, 10 milyon dolar lazımdı, istedim. Sağ olsun Sayın Cumhurbaşkanı hiç düşünmeden, Rıdvan da yanındaydı, beraber ben istedim.
O da verdi parayı. Hemen verdiler. UEFA’ya bildirimi denkleştiremiyorduk. Onu da öyle geçtik." ifadelerini kullandı.
"FENERBAHÇE'SİZ TÜRKİYE OLMAZ"
Kulübün devlet kademesi ile daha iyi ilişkileri olması gerektiğini vurgulayan başkan adayı, "Yani şimdi biz eğer sıcak olursak onlar da bize sıcak olma mecburiyetindeler. Çünkü Türkiye’nin Fenerbahçe’ye ihtiyacı var.
Yani Fenerbahçe’siz Türkiye olmaz. Biz her yerde kendi değerimizi bilmemiz lazım." diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Aziz Yıldırım anlattı: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 10 milyon dolar nakit istedim
UEFA bildirimi için kaynak bulmakta zorlandıkları bir dönemde Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan 10 milyon dolar nakit destek istediğini söyleyen Aziz Yıldırım, Erdoğan'ın hiç düşünmeden parayı verdiğini ifade etti.
Fenerbahçe'de başkanlık yarışı...
Fenerbahçe’de gözler 6-7 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek seçimli olağanüstü genel kurula çevrildi.
Genel kurul süreci yaklaşırken başkan adayları, katıldıkları programlarda projelerini ve hedeflerini kamuoyuyla paylaşmayı sürdürüyor.
Bu kapsamda sarı-lacivertli kulübün başkan adaylarından Aziz Yıldırım, Sports Digitale YouTube kanalına konuk oldu.
Burada önemli açıklamalarda bulunan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile olan bir anısını anlattı.
"GEÇMİŞTE DEVLETLE ARAMIZ ÇOK İYİYDİ"
Eskiden devletle aralarının iyi olduğunu ifade eden Yıldırım, "Bizim de geçmişte devletle aramız çok iyiydi. Kapalı salonu yaptık.
Orada imar çok azdı, imarı arttırdılar, yaptılar yani. Tamam mı? Topuk Yaylası’nda da aynı şekilde yardım ettiler, destek oldular" dedi.
"CUMHURBAŞKANI'NDAN 10 MİLYON DOLAR İSTEDİM, DÜŞÜNMEDEN VERDİ"
Fenerbahçe’nin UEFA’ya yapacağı bildirimde denkleştirme sorunu yaşadığı bir dönem olduğunu ifade eden Yıldırım, "Gittim, 10 milyon dolar lazımdı, istedim. Sağ olsun Sayın Cumhurbaşkanı hiç düşünmeden, Rıdvan da yanındaydı, beraber ben istedim.
O da verdi parayı. Hemen verdiler. UEFA’ya bildirimi denkleştiremiyorduk. Onu da öyle geçtik." ifadelerini kullandı.
"FENERBAHÇE'SİZ TÜRKİYE OLMAZ"
Kulübün devlet kademesi ile daha iyi ilişkileri olması gerektiğini vurgulayan başkan adayı, "Yani şimdi biz eğer sıcak olursak onlar da bize sıcak olma mecburiyetindeler. Çünkü Türkiye’nin Fenerbahçe’ye ihtiyacı var.
Yani Fenerbahçe’siz Türkiye olmaz. Biz her yerde kendi değerimizi bilmemiz lazım." diye konuştu.
Kaynak: Ensonhaber
Nihat Yeşiltaş; Parti binasını terk etmeyeceğiz...
Bursa ormanlarında havai hat sistemiyle çevreci ve verimli üretim
Bursa semalarında görsel şölen: Gören telefona sarıldı!
Bursa'da dere kenarında cansız bedeni bulunmuştu! Şahsın kimliği belli oldu...
Nadır deresinin kalan kısmı için bariyer çalışmaları başladı!
Parkta oturan gruba silahlı saldırı düzenlendi! Çok sayıda yaralı var...
Bursa'da korkunç olay! Sosyal medyada başlayan tartışma ölümle bitti
Piyasaların merakla beklediği haber geldi! FED faiz kararını açıkladı...
Bursa'da hafriyat kamyonu refüje girdi! Trafik felç oldu...
Bursa'da definecilerin kazdığı çukura inek düştü!
Bursa'nın küçük Venedik'i Gölyazı çözüm bekliyor!
Bursa semalarında korku dolu anlar! Gökyüzü bir anda dumanla kaplandı...
Bursa'nın da arasında olduğu 14 ilde dev operasyon: 175 milyonluk siber vurgun çökertildi
Bursa dahil 54 ilde 'tetikçi ve suç örgütü övücü' paylaşımlara operasyon: Çok sayıda gözaltı var...
Bursa'da Nihat Yeşiltaş'ın yerine gelen isim belli oldu!