Gaziantep FK'dan ayrılan Selçuk İnan, "İçimde bir burukluk olduğunu da saklayamam. Çünkü Gaziantep artık sadece bir görev yeri değil, bir parçam oldu" ifadelerini kullandı.
Haber Giriş Tarihi: 10.05.2025 20:50
Haber Güncellenme Tarihi: 10.05.2025 20:56
Kaynak:
Ensonhaber
Gaziantep Futbol Kulübü'ndeki teknik direktörlük görevinden ayrılan Selçuk İnan, sosyal medya hesabı üzerinden veda mesajı yayınladı.
Mesajında, kariyerinin en zor yazılarından birini yazdığını ifade eden İnan, başkanın ve camianın devam etme isteğine rağmen kalmasının doğru olmayacağına karar verdiklerini belirtti.
"BİR PARÇAM OLDU"
"Gaziantep Futbol Kulübü ile yollarımızı ayırmış bulunuyoruz." diyen İnan, mesajında şunları kaydetti:
Bu şehirde, bu camiada geçirdiğim süre belki takvim açısından çok uzun değildi ama duygusal olarak çok derin izler taşıyor. Göreve geldiğim ilk gün, bu takıma sadece futbol değil, karakter, aidiyet ve mücadele duygusu katmak için yola çıktım. Her anı sorumlulukla, inançla ve elimden gelenin en iyisini yapma gayretiyle yaşadım. Sahada alınan sonuçlardan çok daha fazlasıydı bizim hikayemiz. Zaman zaman güldük, zaman zaman üzüldük ama hep birlikte omuz omuza durduk. Futbolun içinde ayrılıklar da var. Bugün bu ayrılığı bir son olarak değil, yeni bir başlangıcın adımı olarak görüyorum. Ama içimde bir burukluk olduğunu da saklayamam. Çünkü Gaziantep artık sadece bir görev yeri değil, bir parçam oldu.
İnan, Başkan Memik Yılmaz başta olmak üzere, tüm oyunculara, yöneticilere, kulüp personeline ve Gaziantep FK taraftarına teşekkür ederek, kendisine duydukları güven ve desteği hiçbir zaman unutmayacağını sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Selçuk İnan'dan Gaziantep FK'ya veda mesajı
Gaziantep FK'dan ayrılan Selçuk İnan, "İçimde bir burukluk olduğunu da saklayamam. Çünkü Gaziantep artık sadece bir görev yeri değil, bir parçam oldu" ifadelerini kullandı.
Gaziantep Futbol Kulübü'ndeki teknik direktörlük görevinden ayrılan Selçuk İnan, sosyal medya hesabı üzerinden veda mesajı yayınladı.
Mesajında, kariyerinin en zor yazılarından birini yazdığını ifade eden İnan, başkanın ve camianın devam etme isteğine rağmen kalmasının doğru olmayacağına karar verdiklerini belirtti.
"BİR PARÇAM OLDU"
"Gaziantep Futbol Kulübü ile yollarımızı ayırmış bulunuyoruz." diyen İnan, mesajında şunları kaydetti:
İnan, Başkan Memik Yılmaz başta olmak üzere, tüm oyunculara, yöneticilere, kulüp personeline ve Gaziantep FK taraftarına teşekkür ederek, kendisine duydukları güven ve desteği hiçbir zaman unutmayacağını sözlerine ekledi.
Kaynak: Ensonhaber
Tüyleri diken diken eden görüntü!
Bursa'da başıboş köpekler için pankartlı uyarı!
Uludağ'da nefes kesen yarış! 125 bisikletçi zirveden şehir merkezine indi
Bursa ihracatta zirveye yaklaştı! Sanayi devi kentten rekor performans...
Türkiye A Milli Takım kampından 2 isim ayrıldı
200 TL'lik banknotun seri numarası olay oldu: 100.000 TL verseniz de vermem
YKS ve lise sınavından önce dikkat edilecek 15 madde
Dünya Kupası Maçı Ne Zaman, Saat Kaçta, Hangi Kanalda?
Başkan Erkan Aydın’dan Talep ve Önerilere Yerinde Çözüm
Bursa SMD’den kuruluşunun 3. Yılında anlamlı yarışma
Bursa'nın 4 köyünde büyük dönüşüm!
11 Haziran gram gümüş ne kadar oldu?
BTÜ’nün konuğu Fuat Başar: Bilimde ilerlemeyen sanatta da ilerleyemez
İnegöl Belediyesi’nin Discovereu Desteğiyle 17 Genç Avrupa Yolcusu Oldu
İnegöl Belediyespor U12 Kız Basketbol Takımı Bursa Üçüncüsü Oldu