Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Osmangazi Belediyesi Kurban Pazarı’nı ziyaret etti. Kurbanlık satan esnafla sohbet eden Başkan Bozbey, vatandaşların kurban kesimi ve atıkların bertarafı konusunda hassasiyetle davranmasını istedi.
Haber Giriş Tarihi: 04.06.2025 17:21
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2025 17:24
Kaynak:
Haber Merkezi
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Osmangazi Belediyesi’nin Veysel Karani Kurban Satış Yeri’ni ziyaret etti. Bayram öncesinde hem alışveriş yapan vatandaşlarla hem de esnafla sohbet eden Başkan Bozbey, alıcı ile satıcılar arasındaki kurban pazarlığına da aracılık etti. Bursalıların bayramını da tebrik eden Başkan Bozbey, esnafa da hayırlı işler diledi.
“Atıklarının doğaya atılmasını kabul etmiyoruz”
Kurban Bayramı’na az bir süre kala kurbanlık satışlarının artığını söyleyen Başkan Mustafa Bozbey, Bursalıların kurban kesimi sırasında ve sonrasında atıkların bertaraf edilmesi konusunda da hassas davranmasını istedi. Geçmiş yıllarda ortaya çıkan görüntülerin bu sene de yaşanmasını istemediklerini belirten Başkan Bozbey, kurban kesimlerinin ehil insanlara yaptırılmasının doğru olacağını ifade etti. Kurban kesimlerinden sonra atıkların yeşil alanlara ve ormanlık alanlara bırakılmamasını isteyen Başkan Bozbey, “Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak 17 ilçemizde de kurban atıklarının doğaya, parklara, ormanlara atılmasını asla kabul etmiyoruz ve istemiyoruz. Özellikle toplu kesim yapan yerler, atıkları tek bir yerde toplamalı ve sonra ilçe belediyelerini arayarak alınmasını sağlamalıdır. Aksi takdirde gelişi güzel gömülen atıkları, özellikle köpekler bulup eşeleyerek ortaya çıkarabilir. Bu durum hem çeşitli hastalıkların yayılmasına hem de kötü görüntülerin oluşmasına sebep olur. Atıkların toplanması ve bertaraf edilmesi konusunda tüm belediyelerimiz hazırlıklarını yaptı. Ekip ve ekipmanlarını hazırladı. Bayramın ilk gününden itibaren gelen telefonlara göre bölgeye gidip atıkları alarak ilgili yerlere götürecekler. Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak bizler de gerekli desteği vereceğiz. Çevre açısından kötü görüntülerin ortaya çıkmaması için hazırlıklarımızı yaptık. Tüm Bursalıların Kurban Bayramı’nı kutluyorum” dedi.
Öte yandan Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı, Tarım Peyzaj AŞ ve ilçe belediyelerine bağlı ekipler tarafından 17 ilçede belirlenen kurban kesim ve satış noktalarında ilaçlama faaliyetleri aralıksız bir şekilde sürdürülüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Bozbey’den Kurban Pazarı’na ziyaret
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Osmangazi Belediyesi Kurban Pazarı’nı ziyaret etti. Kurbanlık satan esnafla sohbet eden Başkan Bozbey, vatandaşların kurban kesimi ve atıkların bertarafı konusunda hassasiyetle davranmasını istedi.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Osmangazi Belediyesi’nin Veysel Karani Kurban Satış Yeri’ni ziyaret etti. Bayram öncesinde hem alışveriş yapan vatandaşlarla hem de esnafla sohbet eden Başkan Bozbey, alıcı ile satıcılar arasındaki kurban pazarlığına da aracılık etti. Bursalıların bayramını da tebrik eden Başkan Bozbey, esnafa da hayırlı işler diledi.
“Atıklarının doğaya atılmasını kabul etmiyoruz”
Kurban Bayramı’na az bir süre kala kurbanlık satışlarının artığını söyleyen Başkan Mustafa Bozbey, Bursalıların kurban kesimi sırasında ve sonrasında atıkların bertaraf edilmesi konusunda da hassas davranmasını istedi. Geçmiş yıllarda ortaya çıkan görüntülerin bu sene de yaşanmasını istemediklerini belirten Başkan Bozbey, kurban kesimlerinin ehil insanlara yaptırılmasının doğru olacağını ifade etti. Kurban kesimlerinden sonra atıkların yeşil alanlara ve ormanlık alanlara bırakılmamasını isteyen Başkan Bozbey, “Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak 17 ilçemizde de kurban atıklarının doğaya, parklara, ormanlara atılmasını asla kabul etmiyoruz ve istemiyoruz. Özellikle toplu kesim yapan yerler, atıkları tek bir yerde toplamalı ve sonra ilçe belediyelerini arayarak alınmasını sağlamalıdır. Aksi takdirde gelişi güzel gömülen atıkları, özellikle köpekler bulup eşeleyerek ortaya çıkarabilir. Bu durum hem çeşitli hastalıkların yayılmasına hem de kötü görüntülerin oluşmasına sebep olur. Atıkların toplanması ve bertaraf edilmesi konusunda tüm belediyelerimiz hazırlıklarını yaptı. Ekip ve ekipmanlarını hazırladı. Bayramın ilk gününden itibaren gelen telefonlara göre bölgeye gidip atıkları alarak ilgili yerlere götürecekler. Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak bizler de gerekli desteği vereceğiz. Çevre açısından kötü görüntülerin ortaya çıkmaması için hazırlıklarımızı yaptık. Tüm Bursalıların Kurban Bayramı’nı kutluyorum” dedi.
Öte yandan Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı, Tarım Peyzaj AŞ ve ilçe belediyelerine bağlı ekipler tarafından 17 ilçede belirlenen kurban kesim ve satış noktalarında ilaçlama faaliyetleri aralıksız bir şekilde sürdürülüyor.
Kaynak: Haber Merkezi
Tüyleri diken diken eden görüntü!
Bursa'da başıboş köpekler için pankartlı uyarı!
Uludağ'da nefes kesen yarış! 125 bisikletçi zirveden şehir merkezine indi
Bursa ihracatta zirveye yaklaştı! Sanayi devi kentten rekor performans...
Türkiye A Milli Takım kampından 2 isim ayrıldı
200 TL'lik banknotun seri numarası olay oldu: 100.000 TL verseniz de vermem
YKS ve lise sınavından önce dikkat edilecek 15 madde
Dünya Kupası Maçı Ne Zaman, Saat Kaçta, Hangi Kanalda?
Başkan Erkan Aydın’dan Talep ve Önerilere Yerinde Çözüm
Bursa SMD’den kuruluşunun 3. Yılında anlamlı yarışma
Bursa'nın 4 köyünde büyük dönüşüm!
11 Haziran gram gümüş ne kadar oldu?
BTÜ’nün konuğu Fuat Başar: Bilimde ilerlemeyen sanatta da ilerleyemez
İnegöl Belediyesi’nin Discovereu Desteğiyle 17 Genç Avrupa Yolcusu Oldu
İnegöl Belediyespor U12 Kız Basketbol Takımı Bursa Üçüncüsü Oldu