Bilgehan Demir: Bursaspor'a artık kimse yanlış yapamaz
Bilgehan Demir: Bursaspor'a artık kimse yanlış yapamaz
Bursada Bugün Köşe Yazarı Çetin Sabırlı'nın hazırlayıp sunduğu Bursa'da Spor programının bu haftaki konuğu Spor Spikeri ve Yapımcı Bilgehan Demir oldu.
Haber Giriş Tarihi: 13.06.2025 15:57
Haber Güncellenme Tarihi: 13.06.2025 15:58
Kaynak:
Bursada Bugün
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursada Bugün ekranlarında yayınlanan Çetin Sabırlı'nın sunumuyla Bursa'da Spor programına bu hafta Spor Spikeri ve Yapımcı Bilgehan Demir konuk oldu. Bursa'da büyüyen ve çocukluk yıllarını burada geçiren Demir, Bursaspor'un yükselişi hakkında değerlendirmelerde bulundu.
DEMİR'DEN BURSADA BUGÜN'E TEŞEKKÜR!
Sözlerine Bursada Bugün'e teşekkürlerini ileterek başlayan Demir, "Bursa'nın dışında yaşayan Bursalılar için de Bursada Bugün bize çok iyi hizmet veriyor. Çünkü Bursa'da doğup büyümüşüz, ailemiz hala burada yaşıyor. Buradan haber alma ihtiyacı duyuyoruz. Bu yüzden de Bursada Bugün'e çok teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
"BURSASPOR'UN DÜŞÜŞÜ PSİKOLOJİK BOZUKLUKLARA SEBEP OLDU"
Bursaspor'un düşüşü hakkında konuşan bulunan Demir, "Bursaspor'u düşüşünden çıkışına kadar takip ediyorum. Ben Teksas tribünlerinde yetiştim. İstanbul'da yaşıyorum ama kulağımız gözümüz hep Bursa'da. Bursaspor bizi çok üzdü. Bursaspor'un aşağı doğru inişi psikolojik bozukluklara doğru yöneltti. İstediğin kadar iyi takım kur, sen onların paralarını ödeyemediğinde kulübü düşürür. Borçlar var para ödeyemiyorsun bu sebeplerle irtifa kaybedeceği çok açıktı" dedi.
"BURSASPOR'A ARTIK KİMSE YANLIŞ YAPAMAZ"
Demir, "Enes Çelik çok farklı bir karakter. Geldiği gün bir konuşması vardı. Geldikten sonra biri ki hareketini gördükten sonra 'Başkan olur' dedim. Şehir takıma sahip çıktı. Bursaspor şu an çok doğru bir yolda. Bir kere dibi gördü ya, artık Bursaspor'a kimse yanlış yapamaz. Çünkü taraftar ve futbolcular taşın altına elini koydu. Eskiden yanlış yaptığında takımlar kimi görürdü? Kimseyi görmezdi 'aman düşüyoruz zaten' derlerdi. Şimdi Bursaspor çıkmaya başladı, çok ciddi bir emek var. Bu emeklerin yok olduğunu görmeye başlayan halk, Bursaspor'un aleyhinde iş yapana pabuç bırakmaz. Belediye başkanından başkana kim olursa olsun bu kulübe artık yanlış yapamaz, görmezden gelemez" açıklamalarıyla Bursaspor'un yükseliş sürecini değerlendirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bilgehan Demir: Bursaspor'a artık kimse yanlış yapamaz
Bursada Bugün Köşe Yazarı Çetin Sabırlı'nın hazırlayıp sunduğu Bursa'da Spor programının bu haftaki konuğu Spor Spikeri ve Yapımcı Bilgehan Demir oldu.
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursada Bugün ekranlarında yayınlanan Çetin Sabırlı'nın sunumuyla Bursa'da Spor programına bu hafta Spor Spikeri ve Yapımcı Bilgehan Demir konuk oldu. Bursa'da büyüyen ve çocukluk yıllarını burada geçiren Demir, Bursaspor'un yükselişi hakkında değerlendirmelerde bulundu.
DEMİR'DEN BURSADA BUGÜN'E TEŞEKKÜR!
Sözlerine Bursada Bugün'e teşekkürlerini ileterek başlayan Demir, "Bursa'nın dışında yaşayan Bursalılar için de Bursada Bugün bize çok iyi hizmet veriyor. Çünkü Bursa'da doğup büyümüşüz, ailemiz hala burada yaşıyor. Buradan haber alma ihtiyacı duyuyoruz. Bu yüzden de Bursada Bugün'e çok teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
"BURSASPOR'UN DÜŞÜŞÜ PSİKOLOJİK BOZUKLUKLARA SEBEP OLDU"
Bursaspor'un düşüşü hakkında konuşan bulunan Demir, "Bursaspor'u düşüşünden çıkışına kadar takip ediyorum. Ben Teksas tribünlerinde yetiştim. İstanbul'da yaşıyorum ama kulağımız gözümüz hep Bursa'da. Bursaspor bizi çok üzdü. Bursaspor'un aşağı doğru inişi psikolojik bozukluklara doğru yöneltti. İstediğin kadar iyi takım kur, sen onların paralarını ödeyemediğinde kulübü düşürür. Borçlar var para ödeyemiyorsun bu sebeplerle irtifa kaybedeceği çok açıktı" dedi.
"BURSASPOR'A ARTIK KİMSE YANLIŞ YAPAMAZ"
Demir, "Enes Çelik çok farklı bir karakter. Geldiği gün bir konuşması vardı. Geldikten sonra biri ki hareketini gördükten sonra 'Başkan olur' dedim. Şehir takıma sahip çıktı. Bursaspor şu an çok doğru bir yolda. Bir kere dibi gördü ya, artık Bursaspor'a kimse yanlış yapamaz. Çünkü taraftar ve futbolcular taşın altına elini koydu. Eskiden yanlış yaptığında takımlar kimi görürdü? Kimseyi görmezdi 'aman düşüyoruz zaten' derlerdi. Şimdi Bursaspor çıkmaya başladı, çok ciddi bir emek var. Bu emeklerin yok olduğunu görmeye başlayan halk, Bursaspor'un aleyhinde iş yapana pabuç bırakmaz. Belediye başkanından başkana kim olursa olsun bu kulübe artık yanlış yapamaz, görmezden gelemez" açıklamalarıyla Bursaspor'un yükseliş sürecini değerlendirdi.
Kaynak: Bursada Bugün
Bursa'da su kesintisi!
Büyükşehir'de ‘Yaz Spor Okulları’ başlıyor
Başkan Erol, Üreticilerin İhtiyaçlarını Sahada Takip Ediyor
Bursa'da bu kez çarpışma anı değil, sonrası olay oldu!
Orhangazi'de doğalgaz sırası güney yaka köylerinde!
Görüntü Türkiye'den! Belediye işçisi "Define buldum" diye sevindi ama...
Osmangazi’deki Atıl Kamusal Alanlar Yenilikçi Fikirlerle Tasarlandı
Bursa'da o belgeyi gösterenlere ulaşım ücretsiz!
İstanbul'da DEAŞ'ın finans ağına operasyon: 8 gözaltı
Türk savunma sanayisinin gücü Paris'te vitrine çıkıyor
Bursa'dan dünya sahnesine... Yeni Renault Boreal yola çıkıyor!
Uludağ Üniversitesi'nde yılsonu proje şenliği
Türkiye'nin dev tavuk markalarına operasyon!
Bursa'da nefes kesen kovalamaca...
Bursa'da gündüz vakti yanan sokak lambası isyan ettirdi!