Osmangazi Belediyesi’nden Seçköy Mahallesi Camii’ne hizmet eli
Osmangazi Belediyesi’nden Seçköy Mahallesi Camii’ne hizmet eli
Osmangazi Belediyesi, vatandaşların ibadetlerini daha sağlıklı, konforlu ve temiz bir ortamda gerçekleştirebilmesi adına camilere yönelik yaptığı hizmetlere bir yenisini daha ekledi. Çevre düzenlemesinin yanı sıra cami içerisindeki ahşap işçiliklerinde de Osmangazi Belediyesi tarafından yapıldığı Seçköy Mahallesi Camii, edilen dualarla birlikte ibadete açıldı.
Haber Giriş Tarihi: 13.06.2025 16:54
Haber Güncellenme Tarihi: 13.06.2025 16:56
Kaynak:
Haber Merkezi
Osmangazi Belediyesi, manevi değerlerinin yanında mahalle halkı için buluşma noktası olan camilere yönelik hizmetlerini sürdürüyor. Bugüne kadar ilçe genelindeki birçok camiye hizmet götüren Osmangazi Belediyesi, Seçköy Mahallesi’nde hayırsever vatandaşlar ve cami derneği tarafından inşa edilen Seçköy Mahallesi Camii’nin çevre düzenlemesini ve cami içerisindeki ahşap bölümlerin yapımını gerçekleştirdi.
Cami avlusuna parke taşı döşenerek yeşillendirme çalışmaları yapıldı. Ayrıca cami etrafına perde duvar örüldü ve korkuluk demirleri takıldı. Camin iç bölümünde ise ahşaptan oluşan minber, mihrap ve vaiz kürsüsü ile korkulukların yapımı gerçekleştirildi.
Seçköy Mahallesi Camii’nin ibadete açılması dolayısıyla düzenlenen törene Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, Osmangazi İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Mehmet Şenyiğit, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Kuran-ı Kerim tilaveti okunarak dualar edildi.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, protokol üyeleri ve cemaat ile birlikte dua ederek ibadete açılan Seçköy Mahallesi Camii’nin hayırlı olmasını diledi. Cami’nin inşaatında emeği geçen merhum Seçköy Mahallesi Muhtarı Hüseyin Türe’yi de rahmet ve minnetle yad eden Başkan Aydın, “Seçköy Mahallesi Camii’nin yapımında geçen herkesten Allah razı olsun” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi Belediyesi’nden Seçköy Mahallesi Camii’ne hizmet eli
Osmangazi Belediyesi, vatandaşların ibadetlerini daha sağlıklı, konforlu ve temiz bir ortamda gerçekleştirebilmesi adına camilere yönelik yaptığı hizmetlere bir yenisini daha ekledi. Çevre düzenlemesinin yanı sıra cami içerisindeki ahşap işçiliklerinde de Osmangazi Belediyesi tarafından yapıldığı Seçköy Mahallesi Camii, edilen dualarla birlikte ibadete açıldı.
Osmangazi Belediyesi, manevi değerlerinin yanında mahalle halkı için buluşma noktası olan camilere yönelik hizmetlerini sürdürüyor. Bugüne kadar ilçe genelindeki birçok camiye hizmet götüren Osmangazi Belediyesi, Seçköy Mahallesi’nde hayırsever vatandaşlar ve cami derneği tarafından inşa edilen Seçköy Mahallesi Camii’nin çevre düzenlemesini ve cami içerisindeki ahşap bölümlerin yapımını gerçekleştirdi.
Cami avlusuna parke taşı döşenerek yeşillendirme çalışmaları yapıldı. Ayrıca cami etrafına perde duvar örüldü ve korkuluk demirleri takıldı. Camin iç bölümünde ise ahşaptan oluşan minber, mihrap ve vaiz kürsüsü ile korkulukların yapımı gerçekleştirildi.
Seçköy Mahallesi Camii’nin ibadete açılması dolayısıyla düzenlenen törene Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, Osmangazi İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Mehmet Şenyiğit, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Kuran-ı Kerim tilaveti okunarak dualar edildi.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, protokol üyeleri ve cemaat ile birlikte dua ederek ibadete açılan Seçköy Mahallesi Camii’nin hayırlı olmasını diledi. Cami’nin inşaatında emeği geçen merhum Seçköy Mahallesi Muhtarı Hüseyin Türe’yi de rahmet ve minnetle yad eden Başkan Aydın, “Seçköy Mahallesi Camii’nin yapımında geçen herkesten Allah razı olsun” dedi.
Kaynak: Haber Merkezi
Bursa'da başıboş köpekler için pankartlı uyarı!
Uludağ'da nefes kesen yarış! 125 bisikletçi zirveden şehir merkezine indi
Bursa ihracatta zirveye yaklaştı! Sanayi devi kentten rekor performans...
Türkiye A Milli Takım kampından 2 isim ayrıldı
200 TL'lik banknotun seri numarası olay oldu: 100.000 TL verseniz de vermem
YKS ve lise sınavından önce dikkat edilecek 15 madde
Dünya Kupası Maçı Ne Zaman, Saat Kaçta, Hangi Kanalda?
Başkan Erkan Aydın’dan Talep ve Önerilere Yerinde Çözüm
Bursa SMD’den kuruluşunun 3. Yılında anlamlı yarışma
Bursa'nın 4 köyünde büyük dönüşüm!
11 Haziran gram gümüş ne kadar oldu?
BTÜ’nün konuğu Fuat Başar: Bilimde ilerlemeyen sanatta da ilerleyemez
İnegöl Belediyesi’nin Discovereu Desteğiyle 17 Genç Avrupa Yolcusu Oldu
İnegöl Belediyespor U12 Kız Basketbol Takımı Bursa Üçüncüsü Oldu
Nosab ve Bisiad’dan ‘Mühendislikte Dijital Bağımsızlık’ Paneli