Kuzey Makedonya Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Goce Sedloski, Türkiye’nin çok iyi bir takıma ve muhteşem oyunculara sahip olduğunu söyleyerek, ''Çok iyi bir mili takım ve muhteşem oyunculara sahip. Sorumluluk bana ait. Her ne kadar oyunculara hak tanıdıysam da son iki maçta onların neler yapabileceğini göremeye çalıştım'' dedi.
Haber Giriş Tarihi: 01.06.2026 23:50
Haber Güncellenme Tarihi: 01.06.2026 23:50
Kaynak:
HABERLER.COM
Kuzey Makedonya Milli Futbol Takımı, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde oynanan hazırlık maçında Türkiye’ye 4-0 mağlup oldu.
''ÇOK İYİ BİR TAKIM, MUHTEŞEM OYUNCULARA SAHİP''
Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Kuzey Makedonya’nın teknik direktörü Goce Sedloski, "Bugünkü galibiyetten dolayı Türkiye’yi tebrik ederim. Hak ederek kazandılar. Çok iyi bir mili takım ve muhteşem oyunculara sahip. Sorumluluk bana ait. Her ne kadar oyunculara hak tanıdıysam da son iki maçta onların neler yapabileceğini göremeye çalıştım. Bu gibi karşılaşmalarda çok daha fazla öğrenmemiz gerektiğini düşünüyorum." ifadelerini kullandı.
''TAKTİĞİ YENİ ÖĞRENİYORLAR''
Son 4 maçtır gol atamadıklarının hatırlatılması üzere Sedloski, "Oyuncular yeni ve taktiği yeni öğreniyorlar. Bir şeyler deniyoruz. Gol atılamaması üzücü ama oyuncuların aralarında anlaşabilecekleri bir tarz üretmeye çalışıyoruz" şeklinde konuştu. Savunmada çok fazla zayıf olduklarının da altını çizen tecrübeli teknik adam, bunu geliştirmek için ellerinden geleni yapacaklarını sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Goce Sedloski'den Türkiye'ye övgü dolu sözler
Kuzey Makedonya Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Goce Sedloski, Türkiye’nin çok iyi bir takıma ve muhteşem oyunculara sahip olduğunu söyleyerek, ''Çok iyi bir mili takım ve muhteşem oyunculara sahip. Sorumluluk bana ait. Her ne kadar oyunculara hak tanıdıysam da son iki maçta onların neler yapabileceğini göremeye çalıştım'' dedi.
Kuzey Makedonya Milli Futbol Takımı, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde oynanan hazırlık maçında Türkiye’ye 4-0 mağlup oldu.
''ÇOK İYİ BİR TAKIM, MUHTEŞEM OYUNCULARA SAHİP''
Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Kuzey Makedonya’nın teknik direktörü Goce Sedloski, "Bugünkü galibiyetten dolayı Türkiye’yi tebrik ederim. Hak ederek kazandılar. Çok iyi bir mili takım ve muhteşem oyunculara sahip. Sorumluluk bana ait. Her ne kadar oyunculara hak tanıdıysam da son iki maçta onların neler yapabileceğini göremeye çalıştım. Bu gibi karşılaşmalarda çok daha fazla öğrenmemiz gerektiğini düşünüyorum." ifadelerini kullandı.
''TAKTİĞİ YENİ ÖĞRENİYORLAR''
Son 4 maçtır gol atamadıklarının hatırlatılması üzere Sedloski, "Oyuncular yeni ve taktiği yeni öğreniyorlar. Bir şeyler deniyoruz. Gol atılamaması üzücü ama oyuncuların aralarında anlaşabilecekleri bir tarz üretmeye çalışıyoruz" şeklinde konuştu. Savunmada çok fazla zayıf olduklarının da altını çizen tecrübeli teknik adam, bunu geliştirmek için ellerinden geleni yapacaklarını sözlerine ekledi.
Kaynak: HABERLER.COM
Sel ve heyelan iki ilimizi birbirine bağlayan yolu kapattı!
Yine akran zorbalığı!
MGK toplantısından 11 madde çıktı!
Trump'tan İsrail seçimleri öncesi Netanyahu sinyali: Destekleyebilirim ama şartlar değişebilir
Elazığ'da ticari araç takla attı! Çok sayıda yaralı var...
Threads açıldı mı? Threads Türkiye erişime açıldı mı?
Türkiye'nin En Çok Kahve Tüketen Şehirleri
Türkiye'nin En Çok Yağmur Alan Şehirleri
Amatör dalgıcın cansız bedeni kıyıya vurdu...
Bursa'da büyük trafik ayıbı! Araca çarptıktan sonra arkalarına bakmadan kaçtılar...
Borsa günü yükselişle tamamladı
Fenerbahçe transferi açıkladı! Bu akşam geliyor...
Dokunulmazlık dosyaları TBMM'ye sevk edildi!
İBB davasında flaş gelişme! Tahliye kararları var...
Türkiye'nin En Pahalı Tatil Bölgeleri